Vores kundeserviceteam står klar til at hjælpe dig – uanset om du har spørgsmål før, undervejs eller efter dit køb. Vi gør vores bedste for at sikre, at du får den hjælp, du har brug for!
Vi får mange af de samme spørgsmål igen og igen, så vi har samlet svarene i vores ofte stillede spørgsmål. Smart, ikke? Start gerne der – det går hurtigt og nemt.
Drejer det sig om en retur eller en ombytning? Klik her for alle oplysninger og klare instruktioner.
Gælder det en reklamation? Så klik her for at læse, hvordan du går videre.
Har du spørgsmål om betaling? Kontakt venligst vores betalingspartner Walley via www.walleypay.com.
Finder du ikke det, du leder efter? Så er du altid velkommen til at kontakte os via vores chatbot her. Vores chatbot Teknik-Torben er tilgængelig døgnet rundt for at hjælpe dig. Hvis Teknik-Torben ikke kan løse problemet, hjælper han dig med at oprette en sag, som en af vores kundeservicemedarbejdere derefter følger op på via mail.
Vores kundeservice er bemandet i vores åbningstid på hverdage, og vi prioriterer hurtige svar. Du hører altid fra os senest inden for 24 timer på hverdage.
Denne hjemmeside bruger cookies for at give dig den bedst mulige oplevelse.Lær mere